Hvordan en testperson bidrager til et forsøg
En testperson yder et stort bidrag til et givet forskningsprojekt. Hvis det ikke var, fordi der er frivillige, der tilmelder sig forskellige former for forskningsprojekter, ville det være næsten umuligt at gennemføre forsøg, som kan komme millioner af mennesker til gavn. Den medicin, som i dag hjælper tusindvis, hvis ikke millioner af mennesker verden over, er en direkte følge af, at der er forsøgspersoner, som stiller sig til rådighed. Men det er ikke altid, at man kan finde og rekruttere testpersoner, som svarer til den persontype, forskerne gerne vil undersøge. Derfor giver det god mening, når forskere henvender sig til ForskningNu. Vi har stor erfaring med at igangsætte kampagner, der henvender sig til den målgruppe, der har den profil, som forskningsprojektet kræver. Det har stor betydning, hvis man er forsker og gerne vil nå ud til den aldersgruppe eller det køn, som skal været repræsenteret i projektet.
ForskningsNu igangsætter kampagner med kort varsel
Hos Forskningsnu er vi blevet så effektive, at vi med kort varsel kan igangsætte en effektiv kampagne for at rekruttere forsøgspersoner på sociale medier. Vi overholder alle regler og retningslinjer, når det gælder GDPR. Vores kampagner er så målrettede, at vores annoncering udelukkende henvender sig til den ønskede målgruppe. På den måde sikrer vi, at I som forskere ikke spilder dyrebar tid. Vores annoncer henviser til vores hjemmeside, hvor potentielle testpersoner, kan tilmelde sig. Vi sender tilmeldinger til forskerne. Derefter kontakter forskerne de potentielle forsøgspersoner. Som du kan se, er det meget enkelt og effektivt.